Gemeentelijke diensten

Organisatie van optimale dienstverlening bij alle gemeentelijke diensten en dit zowel voor het gemeentepersoneel als voor alle burgers.

  • Vereenvoudiging van de procedures: wij willen inzetten op het verlagen van de drempels om naar het gemeentehuis te komen. De burger dient als ’productieve partner‘ meer aandacht te krijgen. Wie vrijaf neemt om naar het gemeentehuis te komen dient zéker gehoord en geholpen te worden.

De digitale toegang tot de gemeentelijke diensten dient maximaal te zijn zodat men de keuze heeft om snel en eenvoudig zaken te regelen van thuis uit.

  • Flexibele openingstijden: minstens één avond en minstens één dag (zonder afspraak) per week.
  • Eén aanspreekpunt: één gesprekspartner die het dossier opvolgt voor elke dienstverlening.
  • Dienstbaarheid: nadruk op het ‘ten dienste’ staan van de gemeente Zele voor zijn bevolking.
  • Efficiënte voor het gemeentepersoneel: continu verbeteren van processen en tools om het werk aangenamer en efficiënter te maken.
  • Burgerparticipatie: creëren van mogelijkheden voor directe inspraak en participatie van burgers (geïntegreerd werken), zodat uw ideeën en zorgen direct bij ons terechtkomen.
Scroll naar boven